Supervisor Administration & Business Support

Geen reactie Business, Techniek

De Kiekens groep is producent van industriële installaties en opereert met 35 werknemers vanuit twee locaties in Nederland. Het bedrijf is actief als systeemintegrator op vele markten met haar standaard ofmaatwerkoplossingen. Diepgaande kennis van de specifieke eisen en wensen per markt en het integraal aanbieden van kwalitatief hoogstaande, passende oplossingen –van plan tot praktijk- vormen het fundament voor het succes. De organisatie levert o.a. aan de sectoren chemie, agro, recycling, kunststofverwerking, food en machinebouw. De financiële discipline is de afgelopen jaren sterk geprofessionaliseerd. De ambities en middelen zijn aanwezig om verder te groeien. Er is plaats voor jonge professional die enkele jaren relevante ervaring heeft opgedaan in de financieel/administratieve discipline in een technisch bedrijf en nu een carrière stap wil zetten of een ervaren Financial die zich herkent in dit profiel en een nieuwe uitdaging zoekt. Supervisor Administration & Business Support Functieomschrijving Enkele kerntaken van de Supervisor A&BS zijn als volgt: •Verantwoordelijk voor Finance, ICT, HR en Facilitair(o.a. wagenparkbeheer, beheer dienstverleners voor facilitaire zaken). Je rapporteert direct aan de twee directeuren met wie je nauw samenwerkt (en petit comité); •Verantwoordelijk voor een juiste, volledige en tijdige administratie van alle bedrijfsprocessen; projectadministratie en kostprijsanalyses vormen hierbij een belangrijk onderdeel. •Verantwoordelijkheid voor de maand- en jaarrapportages waarbij je ondersteund wordt door twee part- time medewerkers. Tevens ben je het eerste aanspreekpunt voor externe partijen; •Als sparringpartner voor de directie en alle afdelingen binnen de onderneming ben je op eerder genoemde verantwoordelijkheidsgebieden operationeel breed actief. Functie-eisen •HBO werk- en denkniveau met een relevante studie in de financiële discipline; •Circa 5-10 jaar ervaring binnen het vakgebied, bij voorkeur in een technische omgeving; •Kennis van administratieve- en ICT processen; •Kennis van ERP- systemen. Kennis van Exact en of V-E (Visual Enterprise) is een pre, je bent een vergevorderde gebruiker van Excel; •Goed ontwikkeld analytisch vermogen; •Communicatief en resultaatgericht; •Ervaring met HR en salarisadministratie is een pre; •Je bent voldoende flexibel en stressbestendig; •Woonachtig in het midden van het land verdient de voorkeur, aangezien de werkzaamheden op twee locaties plaatsvinden (Almelo en De Meern);